lördag 25 april 2009

Sol & loppis!

Jag är ingen vidare bloggare denna helg. Och tur är väl det. Tragiskt om jag spenderade tiden framför datorn när det är så underbart ute! Igår var det kalas. Hann med Bofils båge, Snaps, det asiatiska stället vid medis med soft terass, Ljunggrens, Kvarnen och Golden Hits. Tre dundrade jag in inatt till en T som försökte sova. Jag kunde inte sova. Slutade med att jag vaknade på soffan runt halv 7 imorse när det blivit ljust ute. Aldrig har en säng varit så skön.

Utan respekt för mitt dagstillstånd slet T upp mig ur sängen 9.30. Vid 10.30 mötte vi upp två polare på Loppisen i Solnahallen. Därefter lunch på Massagotti i Vällingby och strosa runt i lite afärer. Jag fyndade vita ballerinaskor från Vagabond för 99. Ett kap!

Nu ska vi efter min kommande tuppis åka ut till mamma. Blir grillning, ska bli supermysigt! Sen imorgon blir det tapas på stan med pappa, bror, syster och pappas tjej och hennes barn. Snacka om att denna helg blir intensiv! Dags att sluta ögonen så jag orkar resten av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar