söndag 26 april 2009

Helgen som gått

När jag har en ledig helg är det som jag måste leva ut allt jag missar när jag jobbar. Det blir alltså 2 i 1. Det tär på krafterna. Helgen i korthet då; fredags: plugg på kth, krogrunda på söder & golden, hem tre. Lördag: loppis, lunch på massgotti & fönstershopping, ut till mamma i Ekolsund på grillmiddag. Söndag: upp 9, frukost, prat om pitta & vata (slå upp det), förbi Väsby cebtrum & subway, gocart två timmar i Stäket (T tittade, jag läste), hem för snabb återhämtning och sen in till stan, hämta upp Adam och möta upp pappa, lillasyster, pappas tjej och hennes dotter på Mamas & tapas på Kungsholmen. Åt tills vi storknade. Tillbaka hem till soffan. Får man vara ledig nu?

Imorgon är det Vfu-dags igen, denna gång bara i två dagar. Imorgon kolla förkunskaper och planera och på tisdag ska jag hålla två lektioner om volym. Blir spännande.
Nu ska jag kolla på Söndagsparty och störta isäng, klockan ringer 6.20.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar