fredag 24 april 2009

Jag önskar...

...att jag haft min kameramobil. Då skulle jag bildblogga min hela dag. Men nu får jag berätta istället. Efter en halvseg morgon som vi lyckades slösa bort på att göra ingenting kom vi äntligen iväg. Jag ville komma hemifrån för att plugga och T åker ju ändå iväg varje dag till kth för att plugga här. Så jag följde med. Från halv 12 till 13 satt vi ute på terassen i strålande sol och läste. När magen började kurra gick vi från kårhuset över vägen för årets första utelunch. Jag åt vegetarisk hamburgare och T åt något kött, som vanligt när han har chansen att äta ute. När vi var fulla på lunch och kaffe gick vi mot kårhuset igen, och nu sitter vi och väntar på att inspirationen ska rycka tag i oss så vi lyckas öppna skolböckerna igen. T sitter och läser SvD och jag uppdaterar mig i internetvärlden.

Ikväll vill jag ha medis och ett glas vin. Någon som vill detsamma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar