söndag 3 maj 2009

Tryin' to get my act together.

Idag har jag hållt igång hela dagen. Började med att gå upp 06.30. Jobb 7.40-17, därefter åkte jag och hämtade mina sommardäck, som jag fortfarande inte satt på bilen (skäms Natta!) och slutligen passade jag på att köra genom en biltvätt på vägen hem. Nu är min skruttbil fin igen! Kom innanför dörren cirkus 12 timmar efter jag lämnat hemmets lugna vrå.

Dagen på jobbet bjöd som vanligt på några intensiva timmar och trots att det är kul tro't eller ej, så känns det rätt skönt att det är 2 veckor kvar till nästa gång.

Ikväll borde jag pluggat lite, men jag hoppas min beskrivning av dagen ovan ger mig en ursäkt till varför inget blivit gjort. Blir en lång dag imorgon istället, till på tisdag är det bara att kämpa vidare! Nu ropar John Blund på mig, suss gott på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar