tisdag 19 maj 2009

Sjukling, nu igen...

Sova, säng, soffa, äta, tycka synd om mig själv. Så har min dag sett ut. Lagom kul. Igår var det dock en intensiv dag med städning, skola, hårfix (tack till T´s mor) och fotbollskväll hemma hos Hannas brorsa. Intensiviteten igår byter jag mot slappandet idag. Går det jämnt ut då?

Therese, ledsen att jag inte svarat! Kursen jag läser nu är Naturvetenskap mot yngre åldrar, 15 hp. Tror att det fanns flera när jag sökte också, men jag lyckades tydligen träffa rätt. Du måste bara söka den, hur kul om helst!

Jag borde börjat skriva på hemtentan vid det här laget. Tycks dock gå lite trögt. Imorgon, om jag mår bättre i halsen, åker jag in till stan eller skolan och sätter mig och pluggar. Blir inte lika effektivt här hemma. Veckan ut är det självstudier. Dags att lägga i startväxeln nu så att jag får sommarlov snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar