lördag 16 maj 2009

Älskade balkong!


Det bästa med att ha en trall och en mysig balkong är att det är bara att släpa ut en filt, ett täcke och en kudde, så har man sin egen solsäng! Jobbhelg egentligen, men jag jobbar bara imorgon och tar igen det nästa lördag. Skönt att vara ledig. Lite trött idag, var ute på söder igår, chockartat blev det Snaps. Undrar när mitt stamgästkort trillar ner i brevlådan? Igår fick jag veta en tråkig sak, kommer sakna dig S! Däremot så var det en person från länge sen som förvånade mig på ett mycket positivt sätt, sånt är kul. Sen kan jag avslöja att jag kanske kommer vara med om något spännande, ska ha möte nästa vecka och börja brainstorma. Kanske kommer det leda till resten av mitt liv? Vi får se. Nu är det dags för lunch! Puss på er!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Såg du vad jag skrev här nedan, angående NO-kursen? Vad hette den du läste?
    Kram /Therese E

    SvaraRadera