lördag 2 maj 2009

Jobbkoma

Så var det då helg igen. Idag fick jag byta tid, så jag började tidigare och slutade därmed tidigare. Var hemma redan halv sju. Riktigt skönt. Trots det fina vädret var det en riktigt bra dag på jobbet, blir lite lättare när man har sköna människor omkring sig. Imorgon fick jag en öppning istället, skönt det med, då jag slutar redan 17 då. Underlättar när det är lång skoldag på måndag.
Igår var vi och ät middag hos C & C. Hur mysigt och gott som helst. T och jag tog varsin bil dit så att vi inte skulle bli suktade av ett glas vin, kändes riktigt bra att komma hem nykter en fredagkväll!

Ikväll är det bara middagsmys, soffa och film. Lagom så. Sjukt tråkigt inlägg för övrigt. Men roligare än så känner jag mig faktiskt inte för tillfället.

2 kommentarer:

  1. Jag blir trött bara av att läsa om dina jobbhelger... va duktigt du e som jobbar och pluggar sa flitigt jämt =)

    SvaraRadera
  2. Flitighet är bestämt mitt andra namn nu för tiden... =) Å andra sidan så känns det som jag jobbar mer än pluggar för tillfället, bara en månad kvar till sommaren!!!

    SvaraRadera