måndag 11 maj 2009

Bokat & klart!

Nu är biljetterna både bokade och betalda, äntligen! Jag har drömt om detta i 11 år, jagt vet, det låter nästan lite sjukt. Men hon har varit min idol sen jag var 16. Och det är 11 år sen. Men bättre sent än aldrig, eller hur? Vi som går blir Karin och jag, och härliga Carro från Sundsvall och hennes kompis Hanna. Fyra glada tjejer ska ha the time of our lives! Jag är skakis, var så nervös när jag skulle boka. Fick köa in på websidan, misslyckades med att registrera ett konto, så jag fick ringa brorsan och köra på hans konto, tack Adam! Sen när jag väl kom in var biljetterna vi ville ha, slut! Fick nöja oss med kantplatser, men men, nåt lär vi väl se. Om inte annat, bara att vara där, att äntligen få uppleva en Britney-show! Jag längtar!

2 kommentarer:

  1. Haha, jag fattar inte grejen... men Lollo är lika fanatisk som du sa ni kanske ses där om hon fick tag pa biljetter oxa :)

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat Natta! Jag är jätteglad att du fixade biljetter, ska genast betala. Kommer bli sååååå kul! Kraaam från Norrland

    SvaraRadera